IT asistencia ČSOB Poisťovne
|
|
|
Vitajte na vstupnej stránke IT asistencie ČSOB Poisťovne. V prípade, že máte potiaže s Vaším počítačom a chcete využiť IT asistenciu, kontaktujte nás na čísle 2 444 500 50, voľba 4. Dohodnite si s nami zákrok servisného technika, ktorý vykoná diagnostiku a následne opravu Vášho počítača v rozsahu podľa dojednaných poistných podmienok bez toho, aby ste museli počítač odpojiť a odniesť ho do servisu.
|
|
Upozornenie: prosím majte k dispozícii číslo Vašej poistnej zmluvy
|
|
|
|
|
|
Nejčastější otázky
-
O. Čo je to servis na diaľku?
+
Servis na diaľku, taktiež nazývaný servis online, je viac-menej rovnaký ako akýkoľvek iný servis počítača. Dôležitý prínos servisu na diaľku je v tom, že s počítačom nemusíte vôbec nikam chodiť. Servisný technik sa pripojí prostredníctvom internetu na Váš počítač (tzv. vzdialený prístup) a opraví ho rovnako dobre, akoby u neho fyzicky sedel. Nespornou výhodou je rýchlosť servisného zásahu a hlavne prehľadnosť. Vždy totiž vidíte, čo sa s vaším počítačom práve robí.
Každé online spojenie s technikom je jedinečné a vždy podmienené aktivitou na Vašej strane. Zo strany technika nie je možné pripojenie k Vášmu počítaču bez toho, aby ste si ho nevyžiadali. Táto technológia je bezpečná a navyše je celé spojenie šifrované.
Táto služba je určená výhradne klientom, ktorí majú dojednané poistenie Domos Kompakt, poistenie budovy, domácnosti a zodpovednosti za škodu - rozsah poistného krytia EXTRA.
-
O. Ako sa mám spojiť s technikom?
+
Jednoducho. V prípade, že máte potiaže s Vaším počítačom a chcete využiť IT asistenciu, kontaktujte nás na čísle 2 444 500 50, voľba 4. Dohodnite si s nami zákrok servisného technika, ktorý vykoná diagnostiku a následne opravu Vášho počítača v rozsahu podľa dojednaných poistných podmienok bez toho, aby ste museli počítač odpojiť a odniesť ho do servisu.
-
O. Koľko to stojí?
+
Všetky náklady spojené so servisom na diaľku uhradí poisťovňa. Ak nebude možné vyriešiť problém pomocou vzdialeného prístupu, dohodneme si s Vami dopravu Vášho počítača do servisu, kde bude Váš počítač opravený. Nemusíte sa starať o náklady na zaslanie počítača do servisu a späť k Vám – i toto uhradí poisťovňa, ako aj cenu 2-hodinovej práce IT technika v servise. Uhradíte iba náklady na materiál, nakoľko tieto nie sú poistením kryté.
-
O. V jakých případech se na IT Asistenci mohu spolehnout?
+
Poistenie IT asistencia je počítačová pomoc na diaľku, ktorá Vám pomôže v situáciách, kedy vo Vašom zariadení (stolný počítač, notebook či tablet) sa vyskytnú nasledovné problémy:
- výrazné spomalenie;
- výskyt chybovej hlášky;
- zabudnuté heslo;
- zavírenie softwaru;
Máte možnosť obrátiť sa na servisného technika 2-krát v poistnom roku. Z toho 1-krát, ak sa nepodarí odstrániť chybu pomocou vzdialeného prístupu, bude s Vami dohodnutá doprava počítača do servisu, kde bude opravený.
-
O. Čo vlastne IT asistencia obsahuje?
+
V prípade výrazného spomalenia činnosti počítača, vykonáme cez vzdialený prístup základnú kontrolu zabezpečenia počítača, kontrolu spustených programov ako aj služieb iniciovaných po štarte počítača, prípadne odstránime nežiaduci reklamný software. IT asistencia sa nevzťahuje na spomalenie internetového pripojenia.
Ak sa na počítači objaví chybová hláška, vykonáme analýzu kódu chyby, pokúsime sa problém odstrániť a odporučíme Vám ďalší postup.
V prípade zabudnutého hesla, (napr. poštový klient), vykonáme štandardné kroky vedúce k zisteniu hesla zo systému. Detekcia zabudnutého hesla do operačného systému Windows nie je premetom poistného plnenia v rámci IT asistencie.
V prípade zistenia prítomnosti počítačového vírusu bude vírus na diaľku odstránený, resp. Vám bude nainštalovaný bezplatný alebo Vami zakúpený antivírový program.
Ak nebude možné vyriešiť problém pomocou vzdialeného prístupu, dohodneme si s Vami dopravu Vášho počítača do servisu, kde bude Váš počítač opravený. V cene poistenia je doprava počítača do/zo servisu a cena 2-hodinovej práce IT technika v servise. Uhradíte iba náklady na materiál, nakoľko tieto nie sú poistením kryté.
Máte možnosť obrátiť sa na servisného technika 2-krát v poistnom roku. Z toho 1-krát, ak sa nepodarí odstrániť chybu pomocou vzdialeného prístupu, bude s Vami dohodnutá doprava počítača do/zo servisu, kde bude opravený.
|